Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥


saengil chukha hamnida
saengil chukha hamnida
sa rang ha nuen uri UNNIE
saengil chukha hamnida


hey budaks bebajed ~
    for NUR AIMI SOFIAH and NURUL AIDA  

selamat hari tue geng 'n' member !! tak sangke .. korang da mencecah 15 tahun :) .. aku baru jeh 14 doe ~ hehe ! takpe .. korang jadik unnie aku erk !~  befdayhh gurls ~! sory , but aku tak sediakan sebarang HADIAH .. kan korang dah tue .. no reason aku nak bg hadiah kowt ! ngehngeh ~~"

story today pendek ketok jer ! takde sebarang idea nak menulis .. for guyss => .. aku ad ucapan *bia pown korg takbace kowt :)

1. hapy birthday ~ *wishes y ke brape enth lee :)
2. aku doakan semoga korang hepy selalu .. jangan sad-2 ..
3. INGORE kan ape y kawan-2 kau kutuk pasal kau .. 
4. kalu ad masalah .. jangan lupe share .. cause "SHARING IS CARING"
5. jaga diri olwes .. jangan sampai terjerumus dalam dose-2 y di mungkari ALLAH :)
6. jangan lupe agame korang :) ..
7. MOST IMPORTANT .. jangan LUPE aku .. geng y selalu buad masalah n y selalu cari masalah :P .. heee :D
8. last thing .. gudluck dalam macam-2 dugaan hidup .. and also our examination :) PMR kowt ! hhehe .. and SPM too ! 

okie dokie .. that all 4 now guyss .. i LOVE both of u ♥ .. keyhhh .. adioss amigoo :P *muachhhh




No comments:

Post a Comment