Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥




hoho .. hello bebehh .. lame tak hapodate :) .. skrg nak buad .. hahhaha xD ..

hikhokk .. kite org baru jew habes TOV ~ susahh taw :( .. ad y boley jawab .. n ad y takley jawab terus ! ad sesetengah tuu .. maen buad je .. takpikir lu ! hahaha xD .. ad gak kepale aku niey jenguk-2 jiran sebelahh .. hahaha .. sorryy , aku takley jawab sngd kan :) .. takpe-2 .. next time aku buad lagi nehh ♥ ..

hemm .. dah seminggu aku tak onl facebook .. ary niey baru berkesempatan sikett :) .. takpo ea .. dah biasee .. homhom .. sepanjang seminggu takde mende best pown 'kat rumah' .. laen r kat skolahh .. kencang laa mulut oden . duk cotcet-2 jehh .. tok penoh nak zip kejap ! 

eh , dia dah takde kol-2 dahh.. aku pown makin lame dah makin lupe kat dia .. haha :) .. y tu tak perlu di kuatiri dahh ..lame-2 6ty lupe laa kat dia uh .. tapi kadang-2 rindu gakk .. *bukan orang dia .. aku rindu kan 'MSG-MSG' y dy anta selame niey .. tu je pown .. :/

oke r , akdop story dowhh .. pagi esok ad latihan memanahh ~ urghhh . dop rock dowh ambe :( .. sedihh nguh .. okeyh-2 .. babai bebehh :)*


No comments:

Post a Comment