Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

 
hom..hom .. aku ada story lee .. tapi malas nak menaipp .. HAHA xD .. tapi tengok ar .. aku taip jugak pasal tanak bagi aku punye blog kosong camtu jeh .. rugi laa blog neh aku buad chantek-2 nehh .. *chantek ka ? perasan bebenor lee aku nehh :P *blurrr

mule story nak tak ? huyeaa .. jum mulekan .. kelmarin (Jumaat/10.02.2012) .. cikgu aku buad pertandingan .. memanahh . aku ada join .. HAHA xD .. aku tak pandai mane sebenarnye .. tapi aku gatal-2 jugak g join ! kan kalu aku tak join , rugi arh cikgu aku ajar aku mase form 1 dulu .. baek aku gunekan .. bia tak reti pown .. melebihh jeh aku ! 

aku tak tahu nak story camne .. tapi aku cume nak sertekan beberape keping gambar jehh .. korang pandai-2 lee nak usya-2 sendiri picca tu sume .. heee :D enjoyy :)


*yang tarik tali tu .. name dia Ikhwanul Mohd Hafiz , same age dengan aku .. dia  anak cikgu aku yang  uruskan pertandingan neh ..

nak tahu aku yang mane ? tu yang pakai baju warna coklat tu !  HAHA xD
*haaa .. tu dia .. nampak pandai kan .. tapi tak .. HAHA xD #bajed lebih je aku :P

haa .. si Ejat paang targett .. pasti kena laa .. aku pakat tarik jeh .. :P

*homhom .. niey laa kesemua pemanah-2 SERINDU .. 

eh , yang pakai topi macam jepun tu laa cikgu aku .. tenkiu cikgu Musa sebab ajar maen panah-2 niey :)

okeee .. dah usya kan .. kalu dah .. out lee dari blog aku yang hodoh niey .. tak kire korang bace oor tak .. aku tetap nak tulis ekut mood aku , ayat aku .. jangan nak jadi copy-Meow lak .. okehh .. adioss sume .. 
lopyaa 


    No comments:

    Post a Comment