Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

hey >_<

dude , aku dah takde perasaan pepe pown kat mu 
tapi why aku rase nak marah bile mu cakap dengan girl laen ?
confuse aku --" ..
impossible aku still keep that feeling to u lagi kowt ?
mende tu dah lame terjadi pown

urghh ~
macam mane ea ?
takkan aku nak pejam mate bile mu cakap dengan girl laen ?
buad saket mate aku je kalu aku tutup 
or patot ke aku pandang ke lain ?
patot ke patot ke patot ke ?

HAHA xD 
kelakar pulakk kite kan
kadang-2 kalu mu cari pasal ngan aku
aku tenung je dalam-2 
rase dalam hati nak cekik-2 je mu !
kasi mampus cepat-2 ^^-
jahat nye aku :P

but dont wory
perasan niey boleh aku delete
lagipown bukan aku suke kat kau dah
almaklum laa ,
orang ada rupekan 
tak layan laa orang macam kite niey :(
*ade aku kesah ? :P

btw ,
lupe nak bg tahu
orang yang aku kacau sampai aku kacau dia gune perkataan
"my lovely husband" , "my hubby" , and "my" "my" bagai tuu
aku penah likee :D ..
and he one of themm
dia paling lame aku keep feeling !
no wonder laa kan =="
*ape aku merepekk eh ?
hahhaa xD .. abaikann .. 

okei , byep lofly stalker ♥ 

No comments:

Post a Comment