Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥




hi.
ada banyak story the morry but aku malas nak menaip panjang ~
what should i do then ?

nak story jugak .. oke .. bagi aku blog aku Diary ke-2 aku. Alhamdullilah bile aku story je rase lege siket.
hoo. anyway, aku baru je habes bace satu novel. aku pinjam dari kawan. tajuk novel tu. AKUKAH CINDERELLA ITU? ouke. dalam buku tu that girl seorang yang gila blogging. aku suke bace dia punye ayat. cun jeh.. korang patot bace tau.

Entah why bile aku bace, rase macam lain jeh.. lain dari segi ape aku tak tahu. tapi aku boleh bayang that girl is me. Acano tu ? HAHA xD, mesty la korang tak tahu.. ouke. abeh story pasai that book. now, my turn pulak..
hari ni aku exam PAI and BM kertas 2.. agak pening. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.................................. PAI !! Ya Allah! .. aku takleh nak jawab :( aku takot. aku takot aku tak lulus. seriously, aku takot sangad-2.. korang tak taw, cube korang ada kat tempat aku. what will you feel? otak aku blank taw. mase tinggal beberapa second je lagi. tetibe cg kate 'hah,boleh la yer beransur tulis ayat terakhir' .. tangan aku dah mengeletar siap sejuk-sejuk lagi!

Allah je tahu aku sedih. eh, why akhir-akhir niey aku rase lain.. badan aku sakit-sakit. hati aku rase tak sedap. feel like something bad will happen. aku tengah tulis niey pown rase tu tak hilang lagi. aku harap mende yang baik laa. tapi kadang-kadang, pemikiran aku melencong ke arah yang menakutkan bg aku jugak laa. ouh dear, nak tahu aku pikir ape? mesty dah tahu kan? haha xD. aku bagi tahu je laa. kadang-kadang aku pikir. "NIE KE TANDA-TANDA AKU AKAN MATI?"

jauhkan pemikiran aku? ya ALLAH, aku nak hidup lagi. ibadat aku kat atas dunia nie tak fullbook lagi. aku masih bergelumang dengan dosa-dosa. kadang-2 aku mengingkari tuntutan Mu. aku takot ya Allah :(.. aku mohon padaMu ya Allah. ampunkan lah dosaku! sesungguhnya aku ini cuma seorang hamba yang penuh dengan dosa.

guys, kalu aku da buad salah. maafkan aku. selama niey aku pukul-2 korang sebab aku just nak bergurau. nganjing-nganjing korang. tapi aku say sorry laa kalu semue yang aku buad tu melebihi had kesabaran korang. bukan niat aku. haha xD. perasan tak ? kadang-kadang aku over gedik? oke, aku saje buad. tapi kadang-2 tu memang diri aku. aku agak korang boleh tengok sendirikan.

dah banyak rahsia aku yang korang simpan kan? ad lagi. tapi tak patot aku story lah. private personal~!! tapi kadang-2 aku tak tahan nak simpan tu sume. hati aku rase tak tenang. ouh, aku memang memerlukan  sahabat untuk bercerita. tapi kan kadang-2 aku rase sebahagian dari diri aku larang aku daripade cerita tu sume. macam budak-2 aku kan? kadang-2 aku merapu.aku tahu korang tak suke kan!? ouke then, esok exam lagi.. kang best kalu exam niey aku ad 1 A . tu dah kire beruntung bagi aku.. aminn :* ADIOS ~


No comments:

Post a Comment