Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

~ F R I E N D ~




FRIEND ..  korang laa segale-galenye bagi aku .. aku takkan penah lupekan korang walau ape pown yang akan terjadi dekat aku .. aku sayang korang sangad-2 .. korang selalu ada mase susah senang aku .. aku takkan pernah lupekan korang sume taw ~ aku harap korang pown macam tu la yer .. 

aku hepy bile ada dengan korang .. kite ketawe same-2 .. maen macam budak-2 pown same-2 .. time serius pown same-2 .. tapi ada jugak kan yang perlu kite hadapi sendiri .. tak ley bergantung terus dengan kawan macam tu je kan ~ kesian jugak :D .. aku harap korang tak penah lupe laa yer time-2 kite bersame uh .. kalu korang taknak engat tak pe .. tapi simpan laa jugak sediket kenangan korang dengan aku .. mane taw .. kowt-2 aku pergi menghadap ILAHI terlebih dahulu dari korang ~ bukan nak doa .. sekadar ingatan je untuk korang ~ janji taw .. JANGANPERNAHTINGGALKANAKUSEORANGDIRIUNTUKAKUMENGHADAPIMASESUSAHSENANGAKU ..korang akan selalu ada untukk aku :) 


1 comment:

Post a Comment