Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

happy new yearr




eh , aku terlambat update laa ~ hee ;) .. bianee ~~' .. aku lupe nak update , patotnye dahh malam semalam .. tapi baru bwt hari niey .. hurmm .. 

nape aku lambat update ? cause , im really not ready for "2012" .. im gonna be PMR candidate ~ .. seriously aku tak ready .. korang da ready ke ? alaaa .. asal awal sangad geng ~ sadiss nyee :( .. and also aku tak ready jugak nak lupekan sume kenangan-2 aku mase "2011" tuu ~ 

banyak kenangan yang aku ciptekan ime-2 tu ~ sumenye aku takley lupekan .. especialy pasal DIA .. bukan yang tu . tapi yang tu *bia aku sorang je laa yang tahu ! .. hemm .. pepe pownn .. "2012 tetap 2012" .. it can't be change ~ kn ?  .. wokeyhhh ..

hadirnye "2012" .. maka tercipte laa azam baru !! azam aku tahun niey ~~ .. (RAHSIAA) hee :D *walhalnye dah ad yang tahu kalu baje kat depan blog aku tu kan ? :) .. hemm .. to u oll sume .. i wishh gudluckk yaa .. saranghaeyoo sum :) ♥ ♥ 


No comments:

Post a Comment