Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

FacEbooK vs SeKolaH



annyeonghaseyo chingu .. ehem ehem .. ulamekk , voice aku SERAK KASAR kowt ! ahhaha xD .. saket taw .. nak rase tak ? pandai-2 laa yer bwt saket sendiri .. tapi mmg best la kowt suare aku yang niey ! heee :PP .. kesian kat aku niey :(

hemm .. facebook :/ .. kawan-2 aku nak deactive kan laa dyorang punye facebook tu .. aku nak ekut dyorang laa ~ tapi bukan sekarang .. aku nak stalk puas-2 dulu mamat tu ! kasi puas haty aku dulu .. tak dapat dia .. dapat tengok name sudahh ~ beress keje aku .. lgipown .. tahun niey aku daa PMR .. so i must be fokus just on my study .. not on that BOY .. annoying kan ? entah laa ..

hem . esok dah nak masuk sekolah .. mujur gak kelas aku bahagia bawah sekali .. thanks CG sebab letak kelas kiteorg bawah sekali . macam taw-2 jer cg y kteorg akan bwk beg berat tahun niey :PP .. sayang cg ketat-2 .. esok first dayhh .. first day aku cantekk sike kowt tahun niey ! :)) tahun niey jugak aku rase macam ustazah siket .. ustazah taik kucing aku kan ? = =" . tudung labuh , baju besar tapi perangai .. TOMBOY kowt .. dah la melompat sane .. melompat sini ! :PP .. biane ya :)
ouh yaa .. facebook aku , twitter aku , tagged aku .. aku deactive la dulu yer .. tapi bukan sekarang .. tunggun bulan due 6ty aci tak ? PLEASEE :) .. tunggu mase tu yerk ! takmo sekarang .. tak puas lagi stalk diaa !! *muke seposen :** facebook jer laa kowt aku deactive kan .. yang laen on lagi .. insyaALLAH .. tapi aku tak akan maenn ! .. hemm !! kali niey mmg kene tegas siket ! :))

humm .. awak-2 .. dah-2 , sampai sini jer .. kite salin jadual tak lagi .. gosok baju lagi laa .. mmg peMALAS kite kan ? heee :D .. okehh .. babaii .. SARANGHAEYO :) .. annyeong chingu 

*sayangss , kite jumpe kat sekolah besok erk .. nytee

No comments:

Post a Comment