Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

Gudluckk All @_@




haa. tuu dia. mamat niey nama IRFAN HAZIQ. much better aku panggil dia HAZIQ. senang kang? haha . enah ke berape kali aku mention name dia dalam blog aku. maybe dalam entry-entry lame aku. penting ke aku letak gambar dia dalam blog niey? entah, aku takde jawapan. aku letak sebab aku tak nak lupekan dia.*bukan dia sorang* ada lagi taw. oke. aku ngan dia dah lost contek.dah lame tak msg even a call even face to face. taw tahu la dia ingt ke tak lagi kat aku. haha . i WONDER taw:P oke haziq. i wishh you gudluck in your final exam(PMR)bulan 10 niey . harap ko dapat 9'A okeh dude.


yang mamat niey name dia NAQIB AIMAN. haha xD. lawak ah kalu ingat dia. jalan macam pompuan. but he still a man oke. muahaha xD. aku panggil dia NAQIB. senang jugakkan. tapi dia jahat laa. *siket je. tak banyakk ! ahahha xD. mamat niey PMR gak tahun niey. so aku harap dia pown dapat 9'A oke dude. and aku harap ko kekal laa ye dengan MAI ouh. jangan maen-2kn adeq MAI tu :P.


ADAM MOHD YUSRI. ye dakk ? aku tak ingat. name dia ringkas je.ADAM. mase mule-2 kenai dulu. dalam hati aku terkejut gak dgn name dia. ADAM ? why name tu ? tak patot betoii. haha xD tapi nak buad camne. dah mak ayah ko bg name tu kan. aku pown terpkse la pnggil ko ADAM. haha :P . also PMR candidate. ingat aku lagi tak ? *TAK! aku tahu mmg ko tak ingt pnye.ko bukan ngam mane ngan kiteorg kn ^^-. no wonder la tu. hey budak PMR. aku doakan ko dapat result cemerlang lah ye 6ty . make sure it gonna be 9'A dude :)

dyorang from skolah yang same at KERTEH. aku agak je dyorg sume amek bhse araB. sebab haziq memang amek bhse araB. haha xD . pepe pownn . gudluckkk. bia ah korang tak ingt aku asalkan aku still ingt korang. :*




No comments:

Post a Comment