Guys , Assalamualaikum.. |welcome to NurAziha's empire| Follow or Dashboard
nobody's perfek in dis WORLD ! so do i ~ yang cute miut , handsome , cantek , pretty and bagai lagi . tekan button Follow i taw :P sayang korang ♥♥

When Memory's Coming Again


WHEN MEMORY COMING
tajuk takleh blahh. entah pepe laa kan.
ouke, kali niey aku nak try cakap keeiieell lak
takpe kan ? or korang dah hampir-2 nak muntah ?

hewhew, takpe laa korang taknak denga. sedihh aku. ngehngeh. okeh . hari niey hari JUMAAT suami SABTU. hari niey aku terkenangkan mase aku kat Jamboree tahun lepas. sekejap je mase berlalu. dah masuk 5 bulan 6 hari dah. tapi macam semalam lagi duk lepaks-2 dengan kawan-2 . buad bising. pegi ronda-2. pegi beli ais-krim. pegi stalk mamat HOT. macam2 lagi laa.

urghh .. susah nak lupekan tu sume. kalu la kn mase boleh putar balek . rase takmo balik taw. bagi sesetngh orang tu. mesty ada y kate. takbest laa. kotor laa . 6ty tak selese laa. padahal tak laa sangad . siket-2 tu normal laa . name pown berKEMAH kan. tu sume, halangan yang patot kite tempuhi la . kalu tak. memang tak namanye berKEMAH kan.. sume tu macam baru lagi rase *bagi aku laa :)


tempat kiteorang lepak
kiteorang

team lelaki

Aimi bucuk

ad orang sesat kat sini :P


AKU *yang belum mandi lagi :D


niey je laa gambar yang elok di pamerkan. banyak lagi , tapi minah niey malas nak buad masukk :P . oke blah dulu .. ADIOSS :D

No comments:

Post a Comment